4/07/2012

Arkadaşlık bilekliği


Eveeeet bende bu bilekliklerden yapmış bulunmaktayım:) hep görürdüm bunları ama hiç nasıl yapıldığını merak etmemiştim bi esti bana öyle bakıyım dedim nasıl yapılıyor?? araştırdım denedim başta beceremedim ama bikere inat ettimmi mutlaka yaparım onu :) nihayetinde gördüğünüz gibi 2 tane bilekliğim oldu... yapımı zor değil ama biraz sabır ve dikkat gerektiriyor..








                                                            
İpi tutuş ve düğüm şekli önemli. Burada da farklı bir şekilde anlatılmış belki daha faydalı olabilir...

11 yorum:

  1. çok beğendim ben bunları.Ben de istiyorum bana da yapar mısın?Renkleri düşüneyim ben:)

    YanıtlaSil
  2. hımm düşüneyim bir.. olabilir :)) sanırım yapabilirm :)

    YanıtlaSil
  3. ah kızımda istiyor bunlardan, ipleri aldım ama hala yapamadım, tembelim çok tembellll ;D güle güle kullanın şans getirsin inşallah, sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler:) bende tembelim galiba düşünce aşamasından yapma aşamasına geçmek hep sıkıntılı oluyor:) ama birkere başlayınca gerisi geliyor...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler canım çok güzel bir yaz bilekliği olacak ancak senin paylaşım fotoların daha anlaşılırmış doğrusu :)

    YanıtlaSil
  6. çok sağol ferideco:) beğeniyorum takipteyim:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuşlar resimden anlayıpta yapamam seyretmeliyim yapan birini ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. on yaşındayım ama bff için bitane yapabildim (tabii kendim içinde bitane :D)

      Sil
  8. yalnız o iplerin adı ne, ne diye alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makrome deniyor iplere fakat ben bileklerimi kanaviçe ipinden yapmıştım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bu Blogda Ara