7/10/2012

Aysun'un koltuk yenileme macerası...

Belki farkedenleriniz olmuştur uzun süredir blogumla ilgilenemedim yoğun bi şekilde çalışıyorum akşamları 9 da evde olabiliyorum eve geldiğimde de bilgisayar başına oturmak mümkün olmuyor koltuğun üzerine uzanıp kalıyorum.. Bu sürede sevgili ablam sizlerleydi kenarda yayınlanmayı bekleyen postları hazırlayıp paylaştı '' o'' ( bence çılgın:) ) battaniye projesinide sizlerde görmüş oldunuz:) inanmıycaksınız ama yayınlanmayı bekleyen bir kaç battaniye projesi daha var:) neyse çok fazla uzattım yine, esas konumuza geri dönüyorum Aysun'un koltuk yenileme macerası :) sonuca ben bayıldım bakalım siz de beğenicekmisiniz..


ne zamandır aklımızdaydı koltuk yenileme ama bir türlü cesaret edemiyorduk ki bence haklıymışız çok yorucu ve sbaır gerektiren bir işmiş .. ama aysun uzunda sürse pes etmeden tamamlamayı başardı tebrik ediyorum esmer şekerimi :)) yukarıda gördüğünüz koltuğun alt kısmının minderinin vs.. sökülmüş hali ilk başta fotoğraflamayı unuttuğumuz için bu halini fotoğrafladık..  kumaşı söktükten sonra rayların arasındaki ipler eskimiş olduğundan iyice sağlamlaştırıldı eskisi gibi çivilendi...

Biz koltuğun tamamını sökmeyi göze alamadık tekrar toparlayamama korkusundan :) gördüğünüz kumaşın üzerine yeniden kaplama yaptı aysun..  kahverengi mobilya kısımlara 2 kat astar vernik uygulandı, iyice kuruduktan sonra ince zımpara yapıldıktan sonra beyaz ahşap boyasıyla bir kaç kat boyandı. Astar vernik ve beyaz ahşap boyasını hobi dükkanından aldık markalarını hatırlayamıyorum :(



 kadife kumaşın üzeri tekrar ince elyafla kaplandı ahşap kısma zımbalandı diğer kısımlarda da iğne ile dikildi...



En son olarakta zımba ile kumaş kaplandı minder dikildi ve zımbaların vurulduğu kısımlara yeşil kumaş bordür geçildi... En son haline bayıldım renkler içimi açtı :) Aysunumun ellerine emeğine sağlık:) ama gerçekten uzun ve zor bir işmiş ...


Fotoğraflar için aysun'a teşekkürler :)

13 yorum:

  1. CanumMMm Benim sen olmasan senin teşviklerin olmasa Ben bu olaya biraz zor başlardım...Ama inanın insanın Geçmişten gelen bir eşyayı geleceğe taşıması kadar güzel bişey olamaz..Eski halinden yeni haline geçiş hikayesi kadar sonucu gormekte inanın heyecan verici birşey....
    Ne kadar yorucu olsada o yorgunlukta kendimi ay yerim ben seni , sen ne guzel oluyorsun derken buluyordum :))
    Cosmokedimm TatLıM senin emeklerine de Sağlık En kısa zamanda seni koltugumuzda kahve keyfine bekliyorum ( Her ne kadar Bu koltuk sadece seyirliktir diye uyarı yazısı olsada :P Şaka Tabi )

    YanıtlaSil
  2. sen kimseyi oturtmazsın bu koltuğa :)) ama bende olsam oturtmazdım:) çok güzel oldu tam seyirlik :)) ellerine sağlık canım devamını bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler doğrusu ikinizi de tebrik ederim,çok harika bir şey çıkmış ortaya ellerinize ve fikrinize sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiz ferideco. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Eskiyi yenilemek benim özel merakımdır. O nedenle bu uygulamaya bayıldım. Elinize sağlık çok muntazam olmuş.

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederiz Hayalci:)

    YanıtlaSil
  7. offf süper bişi olmmuş yaa, bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  8. wooovvv süper olmuş , ikea 2 koltuğum var yapabilirmiyim diye çok düşünüyorum ama kesinlikle yetenek lazım;)

    sevgiler
    yildizlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yıldız :) yapabilirsin bence ama gerçekten meşakkatli bi iş sabır ve kol gücü gerekiyor:)

      Sil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. HARİKA OLMUŞ SONUÇ MÜKEMMEL. AZMİN SONU BU BENCE..ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bu Blogda Ara