5/01/2012

Etek diktim :)





Eveet sonunda bende dikiş öğrenmek için adım atmış bulunuyorum... Ben annemi hep bişeyler kesip biçerken, onları dikerken izledim. Çocukluğumda annem bişeyler dikecekse hemen bütün bebeklerimi toplayıp başına ekşirdim bebeklerime elbise dikene kadarda rahat vermezdim :) annem şimdilerde itiraf ediyor benim yüzümden dikiş makinasına yaklaşmak istemezmiş o derece bıktırmışım:)) Biraz büyüdükten sonra annem izin verdi iğne tutmama ( tabiki makina yasaktı parmaklarımı dikerdim Allah korusun:)) bende çocukça bişeyler yaptım bebeklerim için .. Sonra da Annem bişeyler kesip dikmeyi öğrenmem için hep söylendi durdu ama ben uzun seneler duymazdan geldim.. Ah şu bloggerlar:) baktımki çoğu kişi bişeyler dikip üretmeye çalışıyor bende evde çoğunlukla boş boş oturuyorum ( üni mezunu işsizlerdenim malum :(  ) başlayalım ucundan bi yerden dedim ve başladık .. çok uzattaım normalde bukadar uzun yazmıyorum ama bu seferlik böyle oldu:) 

Etek yapımı için kalıp kullanmadık annemle birlikte benim sevdiğim bir eteği kalıp olarak kullanıp ona göre kestik ( keşke o aşamalarıda fotoğraflasaydım sonradan aklıma geldi:) annem genelde pratik çalışır kalıp fln sevmez bu arada:) teğel dikiş derken sıraa geldi fermuara ... benim en zorlandığım kısımdı çünkü makinanın fermuar ayağını bulamadık diğer kısımlara göre daha dikkat etmem gerekti o aşamayıda atlattıktan sonra eteğim bittiiii :)

24 yorum:

  1. çok güzel olmuş güle güle giy.Meğer sen de ne yetenekler varmış ta bizden gizliyormuşsun:)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan . Aynı durum bnm kızımdada var ne zamn elime örgü alsam kumaş alsam 11 tane adına torunların dediği barbi bebek lerini topluyo .. Ben kıramıyorum ama yapıyorumda yapıyorum hatta kendi gardropunun bi çekmecesi beebeklerinin varın siz düşünün ne kadar giysi:)) beni çocukluğma götürdün ;) uzun uzun yaz bundan böyle olurmu :)) inş en yakın zamanda da gönlüne göre bi iş bulursun .. Bende bloğuma beklerim .. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim zeynep iyi dileklerin ve görüşleirn için:)

      Sil
  3. İlk defa dikiş diken biri olarak geleceğini parlak görüyorum:=) Ellerine sağlık çok güzel olmuş devam et...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş, maşallah diyeyim, güle güle giy eteğini:)))

    YanıtlaSil
  5. bence harika olmuş ellerine sağlık takipteyim bana da beklerim
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Mercan en yakın zamanda geliyorum:)

      Sil
  6. hoşgeldin :) eteğin harika olmuş. iyi günlerde giy :)

    YanıtlaSil
  7. Hepinize çok teşekkür ederim sıkıntılı bu günlerde yorumlarınız beni çok mutlu etti az da olsa yüreğimi hafifletti...

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş bende dikmek istiyorum fakat
    nerden başlasam makine alsammı
    yapamazsam boşuna almış olcam die başlayamıyorum
    bide öğretçek kimsede yok internetttende zor die başlamadım
    ama seninki baya güzel olmuş
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) bence korkmana gerek yok önce basit şeylerden başlarsın düz dar etek yada kolsuz bluz gibi ya da dahada basit olarak yastık, masa örtüsü gibi şeyler dikersin sonra yavaş yavaş alışıyorsun zaten ..

      Sil
  9. rengi ve modelini çok beğendim.

    YanıtlaSil
  10. hangi kumaştan bu ve dışarıya kaça dikersiniz bu arada?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ince gabardin kumaştan dikmiştim .. daha önce dışarıya hiç dikmedim:)

      Sil
  11. harika olmuş ne beceriklisiniz maşallah :) bende hep isterim sadece istek olarak kalır bende oyle bır annede yoktu belkı ondan :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ...isterseniz yaparsınız bence :) harekete geçin sadece :)

      Sil
  12. yani cosmo dikmem diyorsun öyle mi canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ara kendime bile dikemiyorum çok çok yoğun çalışıyorum malesef:( takipte olman ayrıca şımarttı beni :))

      Sil
  13. bende çok beğendim yakışmış hemde çok ben giysem bende böyle durmazda sana çok yakışmış gösteriyor yani bide yine yazıcam ama ayakkabı giyme çıblak olsun varsın ayakların evde doğal olsun canım ayakkabıları inceliycem diye konuya bakamıyom sonra ))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bu Blogda Ara